اخبار و راهنمای قدم به قدم بازی ها

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

راهنمای قدم به قدم بازی Uncharted 4

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

 

رمز فایل : www.gamenew.ir

نمرات بازی

حجم فایل : 22 mb

تعداد صفحات : 223

فرمت : PDF

رمز فایل : www.gamenew.ir

برای دیدن این فایل ، نیاز به برنامه Adobe Acrobat دارید

 

Gamenew

 

 

Gamenew

Uncharted 4 A Thiefs End بازی در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Naughty Dog ساخته شده و استودیوی Sony Computer Entertainment این بازی را به صورت انحصاری برای PS4 منتشر کرده است . داستان بازی Uncharted 4 A Thiefs End سه سال پس از وقایع Uncharted 3 شخصیت اصلی این سری Natan Drake خود را از کار شکار اشیا گران قیمت بازنشسته کرده و به همراه همسر خود Elena Fisher یک زندگی عادی را شروع کرده است . زندگی او از زمانی که برادر بزرگترش Sam را دید عوض شد زیرا فکر می کرد که او تمام این مدت مرده است . ماجراجویی نیتن به همراه سالی دوباره آغاز می گردد و طی یکسری اتفاقات آنها مجدد به شکار اشیا گران قیمت می روند . دشمن آنها در این نسخه یک گروه ارتش خصوصی یا همان مزدور می باشند و رهبرشان Nadine Ross نام دارد . استودیوی سازنده با اطمینان از ساخت خود قول یکی از بهترین داستان های که یک بازی تاکنون می تواند داشته باشد را داده است .

سایر توضیحات : گیم پلی بازی Uncharted 4 A Thiefs End شوتر سوم شخص بوده و دارای المان های اکشن می باشد . بازیکنان در نقش نیتن دریک بوده و همانند نسخه های پیش دست شما باز است تا در محیط بازی به دلخواه خود مراحل را جلو ببرید . شما می توانید از سلاح های مختلفی نظیر Assult Rifle , Pistols و نارنجک استفاده کنید و به وسیله ی آن دشمنان را از بین ببرید . در حالی که داستان بازی خطی است ولی در طول مراحل دست بازیکنان باز است . نقشه های بازی بسیار بزرگ تر از نسخه های قبل بوده و در مقیاس 10 برابر بزرگتر می باشد . هوش مصنوعی دشمنان بسیار بهتر شده آنها می توانند به واکنش بازیکنان سریع تر عکس العمل نشان دهند . در بازی دیالوگ های زیادی وجود دارد که بیشتر مربوط به قسمت های پیشین این سری بوده و اطلاعات زیادی را بازگو می کند . فرق بین صحنه های فیلم بازی با گیم پلی به میزانی کم است که نمی توان فرق این دو را تشخیص داد .

Gamenew

 

DOWNLOAD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی