اخبار و راهنمای قدم به قدم بازی ها

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

راهنمای قدم به قدم Secret Files 2: Puritas Cordis

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۳۲ ب.ظ

بازی Secret Files 2: Puritas Cordis دنباله ای بر عنوان موفق و نسخه قبلی خو یعنی Tunguska می باشد که توسط Animation Arts ساخته شده و به وسیله کمپانی دیپ سیلور در سال 2009 منتشر شد. اگر از علاقمندان به حل معماهای جنایی و بازیهای سبک ماجرایی هستید و مایلید مثل یک کاراگاه عمل کنید، این بازی انتخاب مناسبی برای شماست. قحطی در آفریقا، سیل در جنوب شرقی آسیا، بحران اقتصادی در اروپا و جنگ داخلی در آمریکای جنوبی، جهان را در آستانه فاجعه قرار داه. شخصیت اصلی داستان یعنی Nina Kalenkow در تلاش است در حین فرار از همه این موارد و همچنین همکاری ناموفق او با مکس گروبر در یک سفر دریایی نوستالژیک به پرتغال برود.

نینا شاهد قتل در اسکله های هامبورگ می باشد و بزودی مورد توجه رویدادهایی قرار می گیرد که نه تنها قاره ها بلکه قرن ها را نیز شامل می شود.  بازی Secret Files 2: Puritas Cordis دارای گرافیک بهبود یافته ای است که می توانید شخصیت ها را در قالب های انیمیشن های عالی مشاهده کنید.

وظیفه شما کاملا مشخص است و باید فایل های مخفی را پیدا کنید و کم کم سرنخ های مورد نیاز را پیدا کنید. بازی دارای طراحی خلاقانه معماها که همیشه منطقی و منصفانه هستند، می باشد و شما می توانید آنها را حل نمایید.

رمز فایل : www.gamenew.ir

نمرات بازی

حجم فایل : 3Mb

فرمت : PDF

برای دیدن این فایل ، نیاز به برنامه Adobe Acrobat دارید

 

 

Gamenew

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی