اخبار و راهنمای قدم به قدم بازی ها

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

راهنمای قدم به قدم بازی Black Mirror II

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ

مجموعه بازی کامپیوتر Black Mirror آینه سیاه یکی از سری بازی های سبک ماجرایی و ترسناک است که توسط Future Games طراحی و ساخته شده و اولین نسخه آن در سال 2003 توسطThe Adventure Company برای پلتفرم PC به بازار عرضه شد . نام اصلی بازی در اصل Posel Smrti است که به زبان جمهوری چک مسافر مرگ ترجمه می شود . یکی از ویژگی های بازی وجود بیش از 150 موقعیت و مکان مختلف در بازی است که باعث جذابیت بازی شده همچنین وجود بیش از 5 ساعت دیالوگ و گفتگو که باعث می شود بازی برای پلیر از یکنواختی خارج شود . تا به حال 3 نسخه از این بازی منتشر شده است که به اختصار به هرکدام ار آنها خواهیم پرداخت . پیشنهاد می کنم این مجموعه را از دست ندهید .

Black Mirror
این بازی اولین نسخه از سری بازی های آینه سیاه است که در سال 2003 منتشر شد . داستان بازی از آنجا شروع می شود که برگ خاندان گوردون ها یعنی ویلیام گوردون بر اثر سقوط از پنجره اتاقش از بالاترین قسمت قلعه جان خود را از دست می دهد . ساموئل گوردون که جوان‌ ترین عضو خانواده‌ محسوب می شود و نوه گوردون بزرگ نیز محسوب می‌ گردد , به خانه‌ای که سال‌ها آن را ترک کرده بود بازمی گردد و بار دیگر خاطرات تلخ برای او تداعی می شود . همه فکر می کنند مرگ گوردون خودکشی بوده ولی شما اینطور تصور نمی کنید و برای پی بردن به راز مرگ گوردون دست به کار می شوید . این نسخه دارای شش فصل است که در مناطق مختلف اتفاق اقتاده و حوادث عجیبی را رقم میزند .

رمز فایل : www.gamenew.ir

نمرات بازی

حجم فایل : 3 mb

فرمت : PDF

برای دیدن این فایل ، نیاز به برنامه Adobe Acrobat دارید

 

Gamenew

 

نظرات  (۲)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال آینه سیاه Black Mirror با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال بلک میرور بدون سانسور

    کیفیت BluRay و Web-DL اضافه شد

    قسمت سوم (آخر) فصل پنجم اضافه شد

    راهنما ناقص هست و تا آخر بازی رو نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی