اخبار و راهنمای قدم به قدم بازی ها

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

V یا Grand Theft Auto IV (جی تی ای ای وی) به فارسی اتومبیل دزدی بزرگ 4 یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط Rockstar در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. یک نسخه یازدهمین سری از بازی های GTA (براساس نسخه های فرعی) و ششمین نسخه (براساس نسخه های اصلی) می باشد. داستان آن در لیبرسیتی (مبتنی بر اساس شهر نیورک) می باشد. شما در نقش شخصی به نام نیکو بلیک که یک جانباز جنگ می باشد.

او برای فرار از مشکلات روحی خود توسط پسرعمویش از یک کشور اروپایی به آمریکا دعوت می شود. طراحی دنیای آزاد گیم به بازیکن اجازه هرکاری را می دهد. این بازی به صورت تک نفره و توسط یک شخص اداره می باشد. نسخه آنلاین نیز که به زودی آموزش آن را قرار خواهیم داد می توانید حداکثر 32 بازیکن با هم به بازی بپردازید.

در کنار نسخه اصلی دوبسته الحاقی به نام The Lost and Damned و The Ballad of Gay Tony اضافه شده که مربوط به داستان اصلی می باشد و شخصیت جدیدی را دنبال می کند. بازی جی تی ای آی وی نسبت به نسخه قبلی خود GTA San Andreas تغییرات اساسی کرده و یک سبک واقعی تر را پیش رو گرفته است.

GTA IV به محض انتشار نظر منتقدان را به خوبی جلب کرد و توانست یکی از پرفروش ترین بازی های تاریخ آن زمان شود. جانشین سری بعدی این گیم Grand Theft Auto V بوده که در سال 2013 منتشر شد. گیم پلی بازی به صورت سوم شخص بوده و بازیکن می تواند طبق سناریو به ماموریت ها بپردازد. همچنین ممکن است چندین ماموریت را با هم داشته باشید. خارج از ماموریت نیز می توانید به صورت آزادنه در اوقات فراغت خودتان را بگذارنید.

شهر Liberty City از سری های قبل بسیار بزرگتر بوده و دارای چندین بخش است. البته برای بازکردن کل شهر باید ماموریت ها را نیز به پایان برسانید. مانند نسخه های قبلی می توانید از سلاح های گرم و سرد استفاده نمایید. در صورتی که آسیبی دیدید با غذا خوردن یا کیت های پزشکی به حالت عادی برگردید. یا اگر مرتکب جرمی شوید سازمان های اجرای قانون (پلیس) به تعقیب شما خواهند آمد. زمانی که سلامتی شما کاملا از بین رفت در نزدیکترین بیمارستان بازخوانی مجدد خواهید شد.

رمز فایل : www.gamenew.ir

نمرات بازی

حجم فایل : 12 Mb

فرمت : PDF

تعداد صفحات 12

برای دیدن این فایل ، نیاز به برنامه Adobe Acrobat دارید

Gamenew

دانلود از مدیا فایر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی